Uvádíme nadační fond Abakus

Připojte se k oslavě.

Abakus – nadační fond zakladatelů Avastu vznikl už na konci roku 2020. Mimořádné události nám ale nedovolily s Vámi tuto příležitost oslavit. Máme proto velkou radost, že tento moment nadešel nyní.

zlata_1
zlata_2
zlata_3
zlata_2
zlata_3

Ve výjimečných prostorách Šlechtovy restaurace budete mít možnost dozvědět se o Abakusu víc prostřednictvím krátkého programu.

Především se ale těšíme na to, že Vám příběh Abakusu představíme osobně a společně si na něj i na Vás, naše partnery a příznivce, připijeme.

Kde

Šlechtova restaurace ve Stromovce

Kdy

Čtvrtek 2. září 2021 18:30

Program

18:30 – 19:00 – Welcome drink
19:00 – 19:30 – Představení Abakusu
19:30 – 21:30 – Občerstvení a neformální zábava

Večerem provede Veronika Sedláčková.

RSVP

Prosím potvrďte svoji účast na oslava@abakus.cz.

Speciální opatření

Váš komfort a bezpečí jsou pro nás prioritou. Proto prosíme, abyste se mohli prokázat potvrzením o očkování, prodělané nemoci nebo negativním testem v souladu s aktuálními opatřeními.

Dress code: Smart Casual
Oslava bude probíhat v sále i na venkovních terasách a ponese se v neformálním duchu. Prosíme nezapomeňte také na to, že vzhledem k umístění v areálu Stromovky Vás při cestě na místo čeká krátká procházka parkem.

Jak se dostanete na místo?

Šlechtova restaurace je umístěna v Královské oboře Stromovka, asi 15 minut chůze od zastávek Výstaviště Holešovice nebo Korunovační.
V blízkosti je také možnost placeného parkování.

Kontaktujte nás

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“