Slavíme 5 let
příběhů,
které mění svět.

Abakus – nadační fond zakladatelů Avastu – slaví významný milník.
Pět let společně píšeme příběhy, které mění svět.
A teď je čas je oslavit s vámi — našimi partnery, příznivci a přáteli.

Group
Fill 6
Fill 8
Fill 8
Fill 6

Místo s historií

pro oslavu budoucnosti

Oslava proběhne ve výjimečných prostorách konferenčního sálu brutalistní budovy hotelu Fairmont Golden Prague, kterému Pavel Baudiš a Eduard Kučera jako investoři projektu pod vedením architekta Marka Tichého pomohli vrátit jeho někdejší lesk — obnovit řadu původních uměleckých děl, doplnit soudobá i nové veřejné prostory a technologické vrstvy.

Především se ale těšíme na to, že vám příběh Abakusu představíme osobně — a společně si připijeme na vás, naše partnery, přátele a všechny, kdo ho s námi tvoří.

Program večera

18:30 — 19:00
19:00 — 19:30
19:30 — 20:00
20:00 — 22:30

Kdy

7. listopadu 2025
od 18:30

Kde

Vchod z piazzetty,
ulice Elišky Krásnohorské

Fill 6
Fill 8
Fill 6
Group

RSVP &
praktické informace

Prosíme do 31/10/2025 na e-mail oslava@abakus.cz

Dress code: Smart casual

Jak se dostanete na místo?

Hotel (dříve InterContinental) se nachází na konci Pařížské ulice u Vltavy.
Lokalita umožňuje pohodlný příjezd MHD i autem.
V okolí je k dispozici placené parkování, parkování přímo v hotelu nebude možné.

Téma
Výzkum, osvěta a vzdělávání v oblasti závěru života

Forma 
Strategie značky

Spolupracující kreativci
Taste

Centrum paliativní péče

„V desátém roce fungování prochází Centrum paliativní péče proměnou. Jeho zakladatel a tvář Martin Loučka již není ředitelem (zastává nyní pozici seniorního konzultanta), vedle výzkumu dostává větší prostor vzdělávání, osvěta a implementace projektů systémového rozvoje, a více se otvíráme nejen odborné, ale také laické veřejnosti. Ve světle těchto změn jsme cítili potřebu nově nahlédnout i způsob, jakým Centrum komunikuje své poslání a vizi.

O grant Storytelling jsme proto žádali se záměrem vytvořit nový brand manuál Centra paliativní péče. Naší komunikační prioritou je budování silné značky v měnících se podmínkách, proto jsme ke spolupráci oslovili digitální agenturu Taste, která ve tvorbě brand manuálů a identity značky patří k nejlepším u nás. Společně procházíme procesem, díky němuž budeme umět jasně a jednotně přiblížit naši různorodou práci odborné i laické veřejnosti a zvýšit tak společenský dopad našich aktivit i obecné povědomí o paliativní péči. V neposlední řadě bude celý náš tým vnitřně konzistentní v tom, o co usilujeme, a jak práce každého z nás přispívá ke společenské změně.

V rámci spolupráce se průběžně věnujeme definicii mise a vize značky, práci se značkou a ukotvení našeho tone of voice. Celý tým se zapojil do anonymního průzkumu ohledně komunikaci a vnímání značky CPP, poté jsme na stejné téma absolvovali společný workshop vedený Taste. Milým zjistěním v rámci procesu je to, že jsme ve vnímání dalšího směřování komunikace a značky CPP poměrně jednotní, s o to větší lehkostí se nám daří jednotící brand manuál vytvářet.“